Planowanie i strategie biznesowe
Wolters Kluwer
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
41,71 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
To idealna książka dla wszystkich szukających wprowadzenia do tematyki planowania i strategii biznesowych.
Najlepsze firmy koncentrują swoje działania na trzech zagadnieniach: jak zaspokoić potrzeby klientów, jak osiągnąć i utrzymać przewagę konkurencyjną oraz jak rozwijać i wykorzystywać atuty firmy. Tematykę tę podejmuje Paul Elkin, w niezwykle jasny i klarowny sposób opisując kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. W książce zastosowano system symboli, które podkreślają różne aspekty omawianych tematów, wskazując zadania, listy kontrolne działań, najważniejsze koncepcje zarządzania, kluczowe pytania lub punkty szkoleniowe.
Najlepsze firmy koncentrują swoje działania na trzech zagadnieniach: jak zaspokoić potrzeby klientów, jak osiągnąć i utrzymać przewagę konkurencyjną oraz jak rozwijać i wykorzystywać atuty firmy. Tematykę tę podejmuje Paul Elkin, w niezwykle jasny i klarowny sposób opisując kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. W książce zastosowano system symboli, które podkreślają różne aspekty omawianych tematów, wskazując zadania, listy kontrolne działań, najważniejsze koncepcje zarządzania, kluczowe pytania lub punkty szkoleniowe.
Szczegóły
Autor: Elkin Paul M.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375267068
Tytuł oryginału: Mastering business planning and strategy
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Borowska Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 214
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.32 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Prawo spółek handlowych wyd.4 /Beck/ +CD
Inwestycje
Imperium mroku
Noir Sur Blanc
Kto sieje wiatr
Książnica
Przystawki i sałatki
Prószyński i S-ka
Myślenie równoległe
PRIMA Agencja
Szkoła jeździecka
PRIMA Agencja
Lwów-mini 2000
Bosz