Przywództwo plemienne
Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych
Wolters Kluwer
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
62,49 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedynie jako część zintegrowanej grupy. Przywództwo plemienne omawia zatem najbardziej twórcze interakcje międzyludzkie i rolę przywódców w budowaniu relacji społecznych.
W książce można znaleźć wiele intrygujących spostrzeżeń, dotyczących m.in.:
funkcjonowania organizacji, w których nie ma ducha plemiennego,
stopniowego przechodzenia od perspektywy "ja" do perspektywy "my",
efektywności relacji "w trójkach" w porównaniu z kontaktami dwojga ludzi,
nieograniczonych możliwości prawdziwych plemion.
Książka jest wynikiem 10 lat badań prowadzonych z udziałem 24 tysięcy osób w 24 organizacjach. Autorzy zamiast tabel i liczb przedstawiają konkretne osoby, których sylwetki i losy ilustrują ich wnioski. Ich zdaniem przywódcy dobrze prosperujących organizacji dbają o wzmacnianie związków "plemiennych", nie zaś samodzielnego działania. Ich spostrzeżenia dotyczące grup można odnieść nie tylko do środowiska firm, ale też do całego życia społecznego.
Szczegóły
Podtytuł: Tworzenie dobrze prosperujących firm poprzez wzmacnianie relacji społecznych
Autor: Logan Dave, King John, Fischer-Wright Halee
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788376015743
Tytuł oryginału: TRIBAL LEADERSHIP
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Straburzyńska Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 216
Format: 16.6x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Nie minęło nic, prócz lat
Nowy Świat
Szybkość zaufania
Rebis
1000 pytań Odkrycia i wynalazki
Zielona Sowa
Przedsiębiorczość społeczna
Wolters Kluwer
Czego nie można kupić za pieniądze
Moralne granice rynku.
Moralne granice rynku.
Kurhaus Publishing