Public relations
Wiarygodny dialog z otoczeniem. Podręcznik dla teoretyków. Poradnik dla praktyków.

Placet
Public relations
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
94,50 PLN
Nasza cena
61,95 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami.

Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Public relations
    Podtytuł: Wiarygodny dialog z otoczeniem. Podręcznik dla teoretyków. Poradnik dla praktyków.
    Autor: Wojcik Krystyna
    Wydawnictwo: Placet
    ISBN: 9788374881500
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 960
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 1.62 kg

    Recenzje