Wizja marki
Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy

Wolters Kluwer
Wizja marki
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
73,00 PLN
Nasza cena
62,96 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Na sukces każdej marki składa się wiele elementów, które należy uwzględnić i właściwie powiązać. Książka Davida Taylora - światowej sławy specjalisty w dziedzinie zarządzania marką - w błyskotliwy i przystępny sposób omawia te zagadnienia. Posługując się przykładami wielu znanych firm, autor pokazuje, jak uniknąć niebezpiecznych pułapek i stworzyć zintegrowaną wizję marki opartą na precyzyjnej kompozycji marketingowej.Wizja marki to nowatorski przewodnik, który nie wymaga od czytelnika wielu godzin żmudnej lektury. Taylor unika zbędnego teoretyzowania - podstawą jego metody jest doświadczenie.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Wizja marki
    Podtytuł: Jak zachęcić pracowników do wpływania na rozwój firmy
    Autor: Taylor David
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788376015705
    Tłumacz: Bogusz Katarzyna
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 276
    Format: 17.0x24.5cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.56 kg

    Recenzje