Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym
PWE
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
39,36 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
"Marketing bez tajemnic" to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce, podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej, urzędników administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Autorka wyjaśnia w książce, czym jest kultura narodowa, skąd biorą się stereotypy i uprzedzenia. Wskazuje obszary biznesu międzynarodowego, na które kultury narodowe mają największy wpływ. Prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Ukazuje znaczenie religii, wartości oraz symboli w działalności przedsiębiorstw. Książka zawiera liczne przykłady z praktyki różnych przedsiębiorstw międzynarodowych.
Szczegóły
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: PWE
Seria: Marketing bez tajemnic
ISBN: 9788320818826
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 204
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Legendy polskie
Zielona Sowa
Poznaj pierwsze słowa z misiem
E. JARMOŁKIEWICZ
Taxi 1 Przewodnik metodyczny
Hachette
Postimpresjoniści
Arkady
Volkswagen Golf II i Jetta
od 09.1983 do 06.1992
od 09.1983 do 06.1992
Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
The Red Circle
Poziom A
Poziom A
LektorKlett
Córka polarnika Zapiski z krańca świata
Carta Blanca