Strategiczna karta wyników firm usługowych

Wydawnictwo Naukowe PWN
Strategiczna karta wyników firm usługowych
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
90,50 PLN
Nasza cena
82,25 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 70,65 zł

Zarządzanie efektywnością firm usługowych stało się przedmiotem zainteresowania wraz przejściem od gospodarki industrialnej do gospodarki opartej na usługach. Autorzy, świadomi różnic między procesami zachodzącymi w działalności usługowej i produkcyjnej, przedstawiają rozszerzoną koncepcję strategicznej karty wyników, koncentrującą się na potrzebach organizacji usługowych. Wyjaśniają w jaki sposób połączyć zarządzanie procesami i pomiar efektywności w jeden spójny system. Publikacja prezentuje praktyczną koncepcję, którą można wykorzystać do zaprojektowania systemu pomiaru efektywności oraz wdrożenia strategicznej karty wyników w przedsiębiorstwie usługowym. Ułatwieniem jej zastosowania są liczne przykłady najlepszych praktyk pochodzących z wiodących przedsiębiorstw z USA. Książka adresowana jest do: -menedżerów firm usługowych, -specjalistów zajmujących się pomiarem efektywności, -studentów zarządzania, doktorantów, kadry akademickiej, -przedsiębiorców.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Strategiczna karta wyników firm usługowych
    Autor: Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Kod paskowy: 978830116259701
    ISBN: 9788301162597
    Tytuł oryginału: A Complete and Balanced Service Scorecard. Creating value through sustained performance improvement
    Tłumacz: Jaworska Agata
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 264
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.39 kg

    Recenzje