Pomiar satysfakcji i lojalności klientów

Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Pomiar satysfakcji i lojalności klientów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
62,30 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka uczy przeprowadzania badań sondażowych oraz opracowywania ich wyników w taki sposób, aby były pomocne przy podejmowaniu decyzji kierowniczych. Szczegółowo zaprezentowane zostały w niej kolejne etapy przygotowywania i przeprowadzania badań: tworzenie projektu badawczego, przeprowadzenie badań rozpoznawczych, dobór reprezentatywnej próby klientów, projektowanie kwestionariusza, przeprowadzanie badań właściwych, analiza wyników badań i prognozowanie trendów rynkowych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2003
  • Format: 16x24cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Pomiar satysfakcji i lojalności klientów
    Autor: Hill Nigel, Alexander Jim
    Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
    Seria: PUBLIKACJE BIZNESOWE
    Kod paskowy: 9788388597909
    ISBN: 8388597906
    Tytuł oryginału: HANDBOOK OF CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY MEASUREMENT
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Klin Alina
    Języki: polski
    Rok wydania: 2003
    Ilość stron: 355
    Format: 16x24cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.625 kg

    Recenzje