Architektura korporacyjna jako strategia
Budowanie fundamentu w biznesie

Studio Emka
Architektura korporacyjna jako strategia
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
46,48 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W oparciu o przykłady wielu światowych przedsiębiorstw autorzy pokazują, w jaki sposób architektura korporacyjna podnosi zyskowność i skraca czas wprowadzania produktu na rynek, a jednocześnie poprawia realizację strategii i obniża koszty IT. Poprzez drobiazgowe studia przypadków i ciekawe omówienia książka prezentuje, jak:
- Ocenić aktualną architekturę korporacyjną firmy;
- Sformułować model operacyjny, czyli uproszczoną lecz wyraźną wizję, w jaki sposób firma ma działać, przetrwać i osiągać wzrost;
- Wdrażać model operacyjny za pośrednictwem architektury korporacyjnej;
- Czerpać korzyści z architektury korporacyjnej.

Architektura korporacyjna jako strategia zawiera przesłanie, które stoi w sprzeczności z intuicją, lecz jest bardzo ważne: udana realizacja strategii może w większym stopniu zależeć od modelu operacyjnego niż od samej strategii.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 15.5x23.5cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
  • Tytuł: Architektura korporacyjna jako strategia
    Podtytuł: Budowanie fundamentu w biznesie
    Autor: Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson
    Wydawnictwo: Studio Emka
    ISBN: 9788360652732
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 268
    Format: 15.5x23.5cm
    Oprawa: Twarda z obwolutą
    Waga: 0.53 kg

    Recenzje