Mali mogą więcej
Marketing małej firmy czyli wojna o rynek
Placet
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
27,39 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Drogi Przedsiębiorco.
Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną firmę. Gratuluję!
Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać doskonale trafiłeś.
Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla małych przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodzianki nie mogę się nadziwić, jak wielki potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm.
Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i wielkich słów. Potrzebujesz konkretnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyróżnić się i zacząć naprawdę zarabiać!
Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem. Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją na pewno wzrosną! Zapraszam!
Szczegóły
Podtytuł: Marketing małej firmy czyli wojna o rynek
Autor: Gabriela Antczak
Wydawnictwo: Placet
ISBN: 9788374881494
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 168
Format: 10.0x15.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.11 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zakładnik
Muza
Indeks strachu
Albatros
Moje odchudzanie
Czelej
Seks na kredyt, czyli jak dostać gratis
Słowne (dawniej Burda Książki)
Kuchnia FIT
Słowne (dawniej Burda Książki)