Analiza problemów biznesowych

Wolters Kluwer
Analiza problemów biznesowych
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
63,00 PLN
Nasza cena
52,89 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady. A jednak, czy można przygotować się do podejmowania decyzji bez rozwiązywania rzeczywistych problemów W swym znakomitym zbiorze studiów przypadków Marian Moszoro tworzy warunki analizy sytuacji przedsiębiorstw, które stoją w obliczu konieczności dokonywania różnorodnych wyborów. Pokazuje problemy związane z ogólną strategią przedsiębiorstwa, strategią marketingową oraz decyzjami z dziedziny finansów. Dzięki ukazaniu rynkowego tła tych decyzji oraz indywidualnej perspektywy decydentów w przedsiębiorstwach odtwarza fragmenty rzeczywistości życia gospodarczego. Analiza tych uwarunkowań dostarcza doświadczeń potrzebnych w procesie podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.8x24.0
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Analiza problemów biznesowych
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788375267327
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 256
    Format: 16.8x24.0
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.38 kg
    Redakcja: Moszoro Marian

    Recenzje