E-biznes Relacje z klientem

Helion
E-biznes Relacje z klientem
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
37,00 PLN
Nasza cena
35,84 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,34 zł

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 14.0x20.8cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: E-biznes Relacje z klientem
    Autor: Patrycja Kierzkowska
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788324611164
    Języki: polski
    Rok wydania: 2008
    Ilość stron: 208
    Format: 14.0x20.8cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.26 kg

    Recenzje