Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej

Harmonia
Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,40 PLN
Nasza cena
21,15 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to: podstawowe wiadomości, lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie, percepcja słuchowa, umiejętności matematyczne, czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygotowania dziecka do nauki czytania można ją pominąć w badaniu), pamięć i myślenie, percepcja wzrokowa i sprawność manualna, komunikowanie się, zachowanie dziecka podczas badania, rozwój fizyczny i stan zdrowia, rozwój emocjonalno-społeczny (obserwowany w pierwszych tygodniach nauki w klasie pierwszej). Dzięki diagnozie nauczyciel może: określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej, określić potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym, opracować indywidualne programy pracy (dostosowane do możliwości rozwojowych i potrzeb edukacyjnych uczniów, tzn. przygotować programy działań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce oraz wyznaczyć kierunki pracy z uczniami o wysokim poziomie przygotowania do nauki w klasie pierwszej). Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z: charakterystyki narzędzia diagnozy, instrukcji dla badającego, kryteriów oceny, arkusza badania, kart pracy dla dziecka, pomocy dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia badania.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 21.5x30.0cm
  • Oprawa: Kartonowa
  • Tytuł: Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej
    Autor: Rokicińska Iwona
    Wydawnictwo: Harmonia
    ISBN: 9788371344176
    Kategoria: Podręczniki
    Podręczniki dla nauczycieli - metodyka » Nauczyciele szkoły podstawowej

    Przedmiot: Nauczanie początkowe
    Typ: Poradnik metodyczny
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 60
    Format: 21.5x30.0cm
    Oprawa: Kartonowa
    Waga: 0.538 kg

    Recenzje