Przestrzeń edukacyjna
dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne
Impuls
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
5,60 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Chcąc zmienić szkoły, system oświatowy, analizuje się wieloaspektowo te czynniki, które są widoczne i których wpływ przyjęło się rozumieć. Jednak właśnie dlatego, że wydają się one oczywiste, nie można ich uznawać za naturalny stan rzeczy. Nie można nie doceniać upływającego czasu, nowych wydarzeń i nowych potrzeb zbiorowych i jednostkowych.
Takie stanowisko przyjęli autorzy zbioru, wskazując, że przestrzeń edukacyjna szkoły nasycana jest wciąż nowymi treściami. [] Dobór tekstów pokazuje różne obszary zmian wewnątrz szkoły i obszary zmian, w których szkoła musi się odnaleźć. []
Przedstawione w tym zbiorze propozycje [] sygnalizują zmiany, pokazują ich kontekst i znaczenie w szerzej ujętym procesie edukacyjnym. Są warte uwagi, w ich świetle bowiem widać kierunek zmian i można dostrzec bariery w ich drogach realizacji.
Prof. dr hab. Krystyna Ferenz
fragment Słowa wstępnego
Takie stanowisko przyjęli autorzy zbioru, wskazując, że przestrzeń edukacyjna szkoły nasycana jest wciąż nowymi treściami. [] Dobór tekstów pokazuje różne obszary zmian wewnątrz szkoły i obszary zmian, w których szkoła musi się odnaleźć. []
Przedstawione w tym zbiorze propozycje [] sygnalizują zmiany, pokazują ich kontekst i znaczenie w szerzej ujętym procesie edukacyjnym. Są warte uwagi, w ich świetle bowiem widać kierunek zmian i można dostrzec bariery w ich drogach realizacji.
Prof. dr hab. Krystyna Ferenz
fragment Słowa wstępnego
Szczegóły
Podtytuł: dylematy, doświadczenia i oczekiwania społeczne
Autor: Kowalski Mirosław, Pawlak Agnieszka, Famuła-Jurczak Anita
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788373089563
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 246
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wyprawy w świat elektroniki
Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Faza ataku
Amber
The Pink Penguin
Richmond Publishing
Zarządzanie ochroną marki
Wolters Kluwer