Koncepcje zarządzania Podręcznik akademicki
C. H. Beck
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
48,68 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Podręcznik akademicki do nowego - wprowadzonego zgodnie z wytycznymi procesu bolońskiego - obowiązkowego przedmiotu, pt.: Koncepcje zarządzania. Jego celem jest wyposażenie studentów w kanon usystematyzowanej wiedzy na temat klasycznych i współczesnych koncepcji zarządzania.
Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują:
* klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową),
* neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania,
* uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania,
* koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma),
* ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering),
* koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM),
* koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa, Organizacja wirtualna),
* koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing),
* koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).
Autorzy książki wskazują najważniejsze kierunki ewolucji w zakresie koncepcji zarządzania w odniesieniu do poglądów tradycyjnych, co może prowadzić do zachowania równowagi miedzy nowoczesnością i tradycją w zarządzaniu oraz między zmianą i stabilnością w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Z tego powodu uważam, że recenzowany podręcznik zasługuje na wyróżnienie.
Prof. dr hab. Kazimierz Krzakiewicz
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Praca składa się z dziewięciu części, w których Autorzy prezentują:
* klasyczne koncepcje zarządzania (szkoły: klasyczną, humanizacyjną i systemową),
* neoklasyczne idee kształtowania się koncepcji zarządzania,
* uwarunkowania funkcjonowania współczesnych organizacji i wynikające z nich paradygmaty współczesnych koncepcji zarządzania,
* koncepcje zorientowane na jakość (TQM, Six Sigma),
* ewolucyjne i radykalne podejście do zmian w organizacji (Kaizen, Reengineering),
* koncepcje zorientowane na klienta (Marketing, CRM),
* koncepcje zorientowane na współdziałanie (Organizacja sieciowa, Organizacja wirtualna),
* koncepcje wyszczuplania organizacji (Lean Management, Outsourcing),
* koncepcje zorientowane na wiedzę (Knowledge Management, Organizacja ucząca się, Zarządzanie innowacjami).
Autorzy książki wskazują najważniejsze kierunki ewolucji w zakresie koncepcji zarządzania w odniesieniu do poglądów tradycyjnych, co może prowadzić do zachowania równowagi miedzy nowoczesnością i tradycją w zarządzaniu oraz między zmianą i stabilnością w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Z tego powodu uważam, że recenzowany podręcznik zasługuje na wyróżnienie.
Prof. dr hab. Kazimierz Krzakiewicz
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Szczegóły
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325515300
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 392
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.65 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Biblia lidera Przywództwo
Edgard
Ciemniejsza strona Greya
Sonia Draga
Nowe oblicze Greya
Sonia Draga
5 x Dlaczego
2K Consulting
Strategie i praktyki sprawnego działania
LEAN, SIX SIGMA i inne
LEAN, SIX SIGMA i inne
Wydawnictwo Naukowe PWN