Marketing na rynku prasowym

PWE
Marketing na rynku prasowym
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
57,90 PLN
Nasza cena
49,66 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Autor w kolejnych rozdziałach przedstawia m.in.: rolę marketingu na rynku prasowym, kształtowanie się otoczenia wydawców prasowych, metodologię marketingowych badań ilościowych i jakościowych prasy, zachowanie nabywcy na rynku prasowym, strategie produktowe wydawców, kształtowanie cen gazet i czasopism oraz dystrybucję i promocję na rynku prasowym. Tylko tak szerokie ujęcie problematyki pozwala na dogłębną analizę rynku prasowego, który w ostatnich latach, wraz z rynkiem mediów, podlega gwałtownym zmianom.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing na rynku prasowym
    Autor: Ryszard Żabiński
    Wydawnictwo: PWE
    ISBN: 9788320818949
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 232
    Format: 16.0x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.42 kg

    Recenzje