Zespoły sprzedaży w obliczu zmian

Wolters Kluwer
Zespoły sprzedaży w obliczu zmian
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
73,00 PLN
Nasza cena
62,96 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Zespoły sprzedaży, które tylko komunikują swoim klientom wartość tworzoną przez inne podmioty, są skazane na niepowodzenie. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą tworzyć wartość dla klientów. Autorzy tej publikacji analizują różne strategie handlowe i opisują nowe narzędzia sprzedaży, kładąc nacisk na innowacyjne działania. Badają praktyki sprzedaży w dużych przedsiębiorstwach, takich jak Microsoft czy IBM. Wykazują, że aby odnieść sukces, zespoły sprzedaży muszą porzucić tradycyjne myślenie i przekształcić się w jednostki stosujące rożne modele zaspokajania potrzeb wymagających klientów. Dowodzą, jak nowe, oparte na wartości strategie spychają na drugi plan przestarzałe metody sprzedaży polegające na kierowaniu uniwersalnego produktu do wszystkich klientów.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Zespoły sprzedaży w obliczu zmian
    Autor: DeVincentis John, Rackham Neil
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA
    ISBN: 9788375267426
    Tytuł oryginału: RETHINKING THE SALES FORCE
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Duda Tomasz
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 236
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.37 kg

    Recenzje