Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny
C. H. Beck
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
51,51 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
W procesie konsumpcji rośnie siła intelektualna i siła moralna człowieka, zwiększa się jego moc wytwórcza, rozwija wyobraźnia, zwiększa potęga umysłowa. Konsumpcja staje się najpotężniejszą siłą wytwórczą, gdyż w czasie wolnym od pracy, od bezpośredniego czasu produkcji, odbywa się rozwój jednostki ludzkiej.
Edward Lipiński
Przedmiotem rozważań w tej książce są problemy związane z istotą, typologią, determinantami, prawidłowościami oraz efektami rozwoju konsumpcji i to zarówno w wymiarze jednostki ludzkiej, jak i w skali całego społeczeństwa. Jakkolwiek dominuje podejście ekonomiczne, to jednak na każdym niemal kroku wskazywano również na pozaekonomiczne, czyli społeczne, kulturowe oraz etyczne aspekty konsumpcji.
Książkę starano się tak skonstruować, by w miarę harmonijnie połączone zostały elementarne zagadnienia konsumpcji wchodzące w zakres akademickiego wykładu z takich dziedzin, jak teoria konsumpcji czy ekonomika konsumpcji, z rozważaniami o konsumpcji szerszej natury teoretycznej i praktycznej. Dzięki temu może ona być traktowana nie tylko jako podręcznik akademicki, czyli tzw. książka pierwszego kontaktu z problematyką konsumpcji, ale także jako nowoczesna monografia naukowa z tego zakresu.
Edward Lipiński
Przedmiotem rozważań w tej książce są problemy związane z istotą, typologią, determinantami, prawidłowościami oraz efektami rozwoju konsumpcji i to zarówno w wymiarze jednostki ludzkiej, jak i w skali całego społeczeństwa. Jakkolwiek dominuje podejście ekonomiczne, to jednak na każdym niemal kroku wskazywano również na pozaekonomiczne, czyli społeczne, kulturowe oraz etyczne aspekty konsumpcji.
Książkę starano się tak skonstruować, by w miarę harmonijnie połączone zostały elementarne zagadnienia konsumpcji wchodzące w zakres akademickiego wykładu z takich dziedzin, jak teoria konsumpcji czy ekonomika konsumpcji, z rozważaniami o konsumpcji szerszej natury teoretycznej i praktycznej. Dzięki temu może ona być traktowana nie tylko jako podręcznik akademicki, czyli tzw. książka pierwszego kontaktu z problematyką konsumpcji, ale także jako nowoczesna monografia naukowa z tego zakresu.
Szczegóły
Autor: Czesław Bywalec
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: Ekonomia
ISBN: 9788325516185
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 298
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.67 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Tarot intuicyjny. Małe Arkana. Małe tajemnice życia
Studio Astropsychologii
Geologia dynamiczna dla geografów
Wydawnictwo Naukowe PWN
Cherub Rekrut t.1
Egmont
Polskie Parki Narodowe
Pascal
Wzrost gospodarczy czy bezpieczeństwo socjalne?
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilustrowane kompendium Miejsca święte
Olesiejuk