Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku

Wolters Kluwer
Marketing terytorialny
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
61,95 PLN
Nasza cena
46,50 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia:
* genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego,
* proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych,
* różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym,
* kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów,
* wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu,
* marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
* marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych,
* znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem,
* możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów,
* warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów,
* rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych,
* instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing terytorialny
    Podtytuł: Miasto i region na rynku
    Autor: Szromnik Andrzej
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: Seria Akademicka
    ISBN: 9788375267532
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 372
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.55 kg

    Recenzje