Strategia konkurencji
Metody analizy sektorów i konkurentów

MT Biznes
Strategia konkurencji
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
46,62 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu. Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat zaakceptował i zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie. Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią. Główne zagadnienia omawiane w tej książce to: * teoria gier w decyzjach strategicznych firm, * techniki odczytywania sygnałów rynkowych, * tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki, * analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania, * warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze, * prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
  • Tytuł: Strategia konkurencji
    Podtytuł: Metody analizy sektorów i konkurentów
    Autor: Porter Michael E.
    Wydawnictwo: MT Biznes
    Seria: ZŁOTA KOLEKCJA
    ISBN: 9788362195787
    Tytuł oryginału: COMPETITIVE STRATEGY
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Ehrlich Andrzej
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 460
    Format: 16.5x24.0cm
    Oprawa: Twarda z obwolutą
    Waga: 1.03 kg

    Recenzje