Dwaj ludzie z Galicji
Koncepcja osoby ludzkiej według Ludwiga von Misesa i Karola Wojtyły
Fijorr Publishing
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
31,26 PLN
Oszczędzasz 30%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28,97 zł
Polski misjonarz, z Zambii, postanowił sprawdzić, czy ludzka godność rzeczywiście realizuje się w ludzkim działaniu. Studiując koncepcję działającego człowieka u Ludwiga von Misesa, starał się porównać ją ze społeczną nauką Kościoła, a konkretnie z encykliką Jana Pawła II (Karola Wojtyły) , Centesimus annus. W rezultacie powstała interesująca praca porównująca twórczość dwóch wielkich mieszkańców Galicji, Polaka papieża i głębokiego katolika, oraz urodzonego we Lwowie Austriaka agnostyka i ekonomisty. Książka O. Gniadka jest dowodem na to, jak wpływy kulturowe, tradycja, wspólnota miejsca wraz z żelazną dyscypliną, mądrością i umiłowaniem prawdy prowadzą do wspólnoty intelektualnej i szacunku dla człowieka.
Producent:
Freedom Publishing Sp. z o.o.
Plac Solny 14/3
50-062 Wrocław (Polska)
tel: 667560699
email: info@wydawnictwofp.pl
Szczegóły
Podtytuł: Koncepcja osoby ludzkiej według Ludwiga von Misesa i Karola Wojtyły
Autor: Jacek Gniadek
Wydawnictwo: Fijorr Publishing
ISBN: 9788389812728
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 336
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.411 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dzieje własności prywatnej
Od starożytności do współczesności
Od starożytności do współczesności
Fijorr Publishing
Oszuści czy ignoranci
O naduzywaniu nauki do celów politycznych
O naduzywaniu nauki do celów politycznych
Fijorr Publishing
Ekologizm trucizna XXI w
Fijorr Publishing
Ekonomia Boża i ludzka
Kazania wolnorynkowe
Kazania wolnorynkowe
Fijorr Publishing
Bieda, bogactwo i polityka w ujęciu globalnym
Freedom Publishing
Na dnie. Niepoprawna politycznie charakterystyka współczesnej biedy
Freedom Publishing
Krew pot i piksele
Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
SQN - Sine Qua Non