Marketing - to działa!

Wolters Kluwer
Marketing - to działa!
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
72,45 PLN
Nasza cena
54,30 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi trafić z ofertę do określonej grupy odbiorców Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji Odpowiedź na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, której autorzy opisują narzędzia i strategie pozwalające zoptymalizować dowolną inwestycją w marketing - od małych przedsięwziąć po globalne projekty. Zaproponowane w książce metody przydadzą się zarówno w małej spółce, jak i w międzynarodowym koncernie. Ta książka umożliwi każdemu uniknięcie wielu błędów niweczących nawet najlepsze projekty! Istotą przedsiębiorczego marketingu jest wykorzystywanie każdej okazji do osiągnięcia zysków dzięki kierowaniu oferty do inwestorów, pracowników, partnerów biznesowych i klientów. Wymaga to odpowiedniego zarządzania sprzedażą i przedstawiania oferty. Niniejsza książka pomaga zdobyć takie umiejętności. Teraz doprowadzisz swoją firmę do rynkowego sukcesu.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing - to działa!
    Autor: Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
    ISBN: 9788326405716
    Tytuł oryginału: Marketing That Works: How Entrepreneurial Can Add Sustainable Value To Any Sized Company
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Matyja Piotr
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 324
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.48 kg

    Recenzje