Zachowania konsumentów

Wolters Kluwer
Zachowania konsumentów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
73,00 PLN
Nasza cena
58,55 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Analiza zachowań konsumenckich stanowi dziedzinę podlegającą ciągłym zmianom. Przyzwyczajenia i gusta klientów zmieniają się jak w kalejdoskopie. Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z tym zagadnieniem i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjaśnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak:
zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów,
schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych,
procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki występujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości,
reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są: cena, środowisko detaliczne, wpływy społeczne i działania reklamowe.
Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przeprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych. Ten kompleksowy przewodnik zarówno po teorii i najnowszych tendencjach, jak i praktycznych aspektach analizy zachowań konsumenckich będzie więc cennym źródłem wiedzy nie tylko dla studentów kierunków związanych z marketingiem i biznesem, ale także dla marketingowców, menedżerów i kadry kierowniczej firm.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Zachowania konsumentów
    Autor: East Robert, Wright Malcolm, Vanhuele Marc
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
    ISBN: 9788375267433
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 400
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.58 kg

    Recenzje