Geografia turystyczna świata
Nowe trendy. Regiony turystyczne

Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Geografia turystyczna świata
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
74,40 PLN
Nasza cena
67,67 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,20 zł

Nowoczesny podręcznik dla studentów geografii, turystyki i rekreacji oraz gospodarki turystycznej na uniwersytetach i w innych szkołach wyższych, a zarazem cenny poradnik dla entuzjastów turystyki jako formy spędzania wolnego czasu. Podzielony na dwie części - w pierwszej przedstawiono teoretyczne zagadnienia geografii turystycznej: jej historię i strukturę oraz nowe trendy w kierunkach ruchu turystycznego, nowe rozwiązania organizacyjne, a także nowe (lub znacząco ewoluujące stare) formy turystyki. Dokonano tu także regionalizacji turystycznej świata. W części drugiej, poświęconej poszczególnym regionom turystycznym świata, omówiono najważniejsze (dominujące na danym obszarze) walory przyciągające turystów. Istotnym elementem książki jest bogaty materiał ilustracyjny - liczne mapy i zdjęcia z prezentowanych regionów.

Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:

Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:


Szczegóły

  • Rok wydania: 2010
  • Format: 19.0x24.0 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Geografia turystyczna świata
    Podtytuł: Nowe trendy. Regiony turystyczne
    Autor: Maciej Jędrusik, Jerzy Makowski, Florian Plit
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
    ISBN: 9788323506430
    Języki: polski
    Rok wydania: 2010
    Ilość stron: 384
    Format: 19.0x24.0 cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.82 kg

    Recenzje