Skuteczna komunikacja w biznesie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
91,54 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych.
Książka została napisana w formie podręcznika, przeznaczonego dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, psychologii, pracowników firm rekrutacyjnych oraz każdej osoby, której praca wymaga działania zespołowego i/albo publicznych prezentacji. Jest to ósme wydanie pracy w USA. Popularność podręcznika jest w pełni zrozumiała, zważywszy na jego wysokie walory dydaktyczne i czytelnicze. Jakkolwiek prac na temat komunikacji nie brakuje, to opiniowana książka wyróżnia się na tle innych.
Z recenzji doc. dr hab. Urszuli Jakubowskiej, prof. SWPS
Szczegóły
Autor: Cheryl Hamilton
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830116368601
ISBN: 9788301163686
Tytuł oryginału: Communicating for Results. A Guide for Bisiness and the Professions.
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Cybulko Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 648
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.94 kg
Redakcja: Rzepa Teresa
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Podręcznik trenera
Moderator
Terapia wewnętrznego dziecka
Eneteia
Wiersze zebrane
Agora
Terapia skoncentrowana na osobie
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Socjologia płci
Płeć w ujęciu globalnym.
Płeć w ujęciu globalnym.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Nieczynny
LAMPA I ISKRA BOŻA
O stawaniu się osobą
Rebis
Maria i Paul Miłość geniuszy
Marginesy
Health Communication in Poland
Adam Marszałek