Reklama 50% pojęć gratis leksykon
Adam
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
20,16 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Opracowanie autorstwa Jolanty Lux zostało napisane z myślą o tych, którzy stwierdzili, że potrzebna jest im szersza znajomość zagadnień związanych z organizacją reklamy, kreowaniem i realizacją działań reklamowych, perswazją i skutecznym komunikowaniem reklamowym, funkcjonowaniem percepcji pamięci i uwagi konsumenta, prowadzeniem badań reklamowych i konsumenckich, a przede wszystkim z tworzeniem wizualnych i audiowizualnych form reklamy.
Fragment wstępu
Fragment wstępu
Szczegóły
Autor: Jolanta Lux
Wydawnictwo: Adam
ISBN: 9788372329431
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 324
Format: 15.5x25.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.56 kg