Reklama 50% pojęć gratis leksykon

Adam
Reklama 50% pojęć gratis leksykon
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
25,31 PLN
Nasza cena
20,16 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Opracowanie autorstwa Jolanty Lux zostało napisane z myślą o tych, którzy stwierdzili, że potrzebna jest im szersza znajomość zagadnień związanych z organizacją reklamy, kreowaniem i realizacją działań reklamowych, perswazją i skutecznym komunikowaniem reklamowym, funkcjonowaniem percepcji pamięci i uwagi konsumenta, prowadzeniem badań reklamowych i konsumenckich, a przede wszystkim z tworzeniem wizualnych i audiowizualnych form reklamy.

Fragment wstępu

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 15.5x25.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Reklama 50% pojęć gratis leksykon
    Autor: Jolanta Lux
    Wydawnictwo: Adam
    ISBN: 9788372329431
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 324
    Format: 15.5x25.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.56 kg

    Recenzje