Znajomi na wagę złota
Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Wolters Kluwer
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
68,13 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich
rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.
Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich
rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.
Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.
Szczegóły
Podtytuł: Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Autor: Barefoot Darren, Szabo Julie
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326411038
Tłumacz: Andrusiewicz Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 276
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Tekturowy samolot
Czarne
Deutsch uben 4 Weg mit den typischen Fehlern! Część 2
Hueber Verlag
Dni walczącej stolicy
Inwestycje
Kim jestem Przekładanka edukacyjna
Publicat
Gronostaj ubrany w króla
Aforyzmy i mała proza
Aforyzmy i mała proza
Jeden Świat
Angielski w anegdocie z płytą CD
Wiedza Powszechna
Testy na aplikacje 2011 Część 5
Wolters Kluwer