Marketing
Koncepcja skutecznych działań

PWE
Marketing
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
79,20 PLN
Nasza cena
72,03 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 55,82 zł

Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści. Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych. Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych książek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych. Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań jest przygotowana przez ten sam zespół autorski książka MARKETING. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania. Publikacja ta, tworząc spójną całość z podręcznikiem, zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu oraz zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing
    Podtytuł: Koncepcja skutecznych działań
    Autor: Opracowanie zbiorowe
    Wydawnictwo: PWE
    ISBN: 9788320819472
    Język oryginału: polski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 356
    Format: 16.0x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.63 kg

    Recenzje