Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet
Wstęp do gender marketingu

CeDeWu
Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
26,91 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek.
Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.

Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu:
- strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji;
- audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy;
- szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży.

Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet
    Podtytuł: Wstęp do gender marketingu
    Autor: Pawlikowska Katarzyna, Poleszak Marek
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788375563474
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 194
    Format: 14.5x21.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.26 kg

    Recenzje