Reklama Teoria projektu

Dr Lex
Reklama Teoria projektu
Wysyłka:
Jutro (środa 2024-11-06)
Sugerowana cena
66,00 PLN
Nasza cena
49,09 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,90 zł

Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Reklama Teoria projektu
    Autor: Wacław Śmid
    Wydawnictwo: Dr Lex
    ISBN: 9788361448174
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 258
    Format: 15.0x21.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.33 kg

    Recenzje