Reklama Teoria projektu
Dr Lex

Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2025-02-24)
Sugerowana cena
Nasza cena
50,46 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,90 zł
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.
Szczegóły
Autor: Wacław Śmid
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448174
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 258
Format: 15.0 x 21.0 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Narrenturm Tom 1
SuperNowa
Historia i fantastyka
SuperNowa
Jak pisać Pamiętnik rzemieślnika
Prószyński i S-ka
Buszujący w zbożu
Albatros
Arteterapia
Scenariusze zajęć
Scenariusze zajęć
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Niebezpieczne kobiety
Otwarte