O telewizji. Panowanie dziennikarstwa

Wydawnictwo Naukowe PWN
O telewizji. Panowanie dziennikarstwa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
29,13 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Mówienie o telewizji i dziennikarzach - i to w sposób krytyczny - w audycji telewizyjnej zakrawa na paradoks. Taki jednak sposób dotarcia do szerszej publiczności wybrał Pierre Bourdieu, znakomity francuski socjolog, odsłaniając kulisy przekazywania za pośrednictwem mediów informacji, a także wzajemne powiązania między polem nauki a polem dziennikarstwa. Niejednokrotnie ironiczne uwagi Bourdieu demaskują status medialnych ekspertów, zawodowców od lapidarnych opinii, oraz często nieoczywiste uwikłania świata polityki w kolaborację z mediami. Jakie są zyski i straty z bycia osobą medialną Dlaczego warto się nad tym zastanawiać Na takie pytania odpowiada Bourdieu w swoim pasjonującym eseju.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: O telewizji. Panowanie dziennikarstwa
    Autor: Bourdieu Pierre
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    Seria: SOCJOLOGIA WSPÓŁCZESNA
    ISBN: 9788301166724
    Tytuł oryginału: Sur la television suivi de L'emprise du journalisme
    Język oryginału: francuski
    Tłumacz: Sztandar-Sztanderska Karolina, Ziółkowska Anna
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 122
    Format: 14.0x20.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.18 kg

    Recenzje