Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych

C. H. Beck
Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
99,00 PLN
Nasza cena
79,20 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka jest komentarzem do kilku przepisów ustawy alkoholowej i ustawy medialnej, w szczególności dotyczących zagadnienia reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych i pierwszą tak pełną analizą tego zagadnienia w polskim piśmiennictwie prawniczym. Celem jej jest ułatwienie producentom oraz dystrybutorom napojów alkoholowych, a także mediom, z drugiej zaś strony jednostkom samorządu terytorialnego i organom ochrony prawnej poruszania się po obowiązujących w dziedzinie reklamy, promocji i informowania o sponsorowaniu napojów alkoholowych zawiłych przepisach prawa administracyjnego. Lektura książki ma stanowić również dla czytelnika zachętę do ogólniejszej refleksji nad zagadnieniem obecności alkoholu w życiu społecznym oraz założeniami, celami i instrumentami polityki państwa w tej dziedzinie. Powinny sięgnąć po nią również osoby odpowiedzialne za kształt tej polityki, a także studenci nauk społecznych i inne osoby zainteresowane tym zagadnieniem.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 14.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Reklama promocja informowanie o sponsorowaniu napojów alkoholowych
    Autor: Ożóg Marcin
    Wydawnictwo: C. H. Beck
    Seria: PRAWO DLA FIRM
    ISBN: 9788325530839
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 244
    Format: 14.0x22.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.35 kg

    Recenzje