Marketing polityczny
Studium porównawcze

Wydawnictwo Naukowe PWN
Marketing polityczny
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
100,80 PLN
Nasza cena
91,61 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 79,91 zł

Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów. Tak więc, książka ta będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych oraz zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing polityczny
    Podtytuł: Studium porównawcze
    Autor: Marek Mazur
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301147372
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 358
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.57 kg

    Recenzje