Strategia reklamowa

PWE
Strategia reklamowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
44,90 PLN
Nasza cena
38,73 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe. Dlatego nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy. Proponowane podejście, a także język, jakim książka została napisana, ułatwią Czytelnikowi (menedżerowi marki czy menedżerowi produktu lub pracownikowi agencji reklamowej) lepsze zrozumienie, na czym w istocie polega strategia reklamy, mimo, że nie została zapełniona analizami konkretnych czasów. Książka Strategia reklamowa: wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową; przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy; omawia, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media; prezentuje różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej; przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Strategia reklamowa
    Autor: Janiszewska Karolina, Kall Jacek
    Wydawnictwo: PWE
    ISBN: 9788320819779
    Język oryginału: polski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 156
    Format: 14.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.22 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: