Najważniejsi klienci
Key Account Management w praktyce
MT Biznes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
23,28 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.
Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.
Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:
- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych);
- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe;
- nowoczesności i tradycji Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.
Szczegóły
Podtytuł: Key Account Management w praktyce
Autor: Turek Sławomir
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377460559
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 319
Format: 14.4x22.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg