Teoria zakupów

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Teoria zakupów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
37,80 PLN
Nasza cena
32,34 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Przed przeczytaniem tej książki sądziłem, że teoria zakupów nie jest możliwa. Zmieniłem zdanie. Daniel Miller przekonuje, że zakupy to praktyka rytualna zorientowana na innych. W ten sposób przywraca serce ujęciom konsumpcji, które zbyt często zakładają, że zakupy to czynność aspołeczna a nawet antyspołeczna. Nadzwyczajne.
Nigel Thrift, University of Bristol

Ta książka proponuje bardzo oryginalne spojrzenie na jedną z najbardziej podstawowych codziennych czynności na zakupy. Zwykle przyjmujemy, że w zakupach chodzi przede wszystkim o jednostki i materializm. Miller odrzuca to założenie i podąża zaskakującą drogą analizy zakupów na zasadzie analogii z antropologicznymi badaniami rytuału ofiarnego. Twierdzi, że akt nabywania dóbr niemal zawsze powiązany jest z innymi relacjami społecznymi, zwłaszcza tymi, których podstawą jest miłość i troska.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 14.5x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Teoria zakupów
    Autor: Miller Daniel
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Seria: Cultura
    ISBN: 9788323331889
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Król Marek
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 162
    Format: 14.5x22.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.26 kg

    Recenzje