Zarządzanie usługami
Strategia i przywództwo w biznesie

GWP
Zarządzanie usługami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
45,01 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

W świecie przemysłu i biznesu wdrażanie nowych idei i pomysłów stanowi wyjątkowe wyzwanie. Wytworzenie produktu niematerialnego oraz świadczenie usług nie jest łatwym zadaniem. W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego. Autor zwraca uwagę na potrzebę stosowania sprawnego systemu zarządzania usługami, ilustruje i analizuje strategie rozwoju firmy i charakter innowacji ale przede wszystkim podkreśla specjalną rolę dobrego przywództwa. Podkreśla fakt iż w dzisiejszych czasach główną wagę powinno przywiązywać się do procesu dotarcia do klienta, stworzenia sobie grupy odbiorców, nie zaś skupianiu się na samym tylko promowaniu produktu. Pisze o roli technologii informacyjnych w usługach, a także roli usług w społeczeństwie, wyróżnia unikalne cechy usług oraz warunki konieczne do osiągnięcia sukcesu w zarządzaniu organizacją usługową. Przetłumaczony na osiem języków podręcznik jest cennym źródłem praktycznych informacji dla menedżerów i naukowców związanych z sektorem usług pobudza do analizy i działania w konkretnych sytuacjach.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Zarządzanie usługami
    Podtytuł: Strategia i przywództwo w biznesie
    Autor: Normann Richard
    Wydawnictwo: GWP
    ISBN: 9788374893558
    Tytuł oryginału: Service Management: Strategy and Leadership in the Service Business
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Pikiel Sylwia
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 248
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.41 kg

    Recenzje