Zysk nie jest ważny jest najważniejszy
Explanator
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
23,07 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Gdy właściciele małych i średnich przedsiębiorstw po raz pierwszy słyszą porady Georgea Cloutiera, często uznają go za szaleńca. Jego kontrowersyjne zasady prowadzenia działalności, których nie uczą w Harvard Business School to m.in.:
- NAJLEPSZY BIZNES RODZINNY MA JEDNEGO CZŁONKA.
- WEEKENDY SPĘDZA SIĘ PRACUJĄC, A NIE GRAJĄC W GOLFA CZY IMPREZUJĄC.
- NIGDY NIE PŁAĆ DOSTAWCOM ZGODNIE Z TERMINEM.
- DEMONSTRUJ NA KAŻDYM KROKU, ŻE JESTEŚ OGARNIĘTY MANIĄ KONTROLI.
- PRZESTAŃ ZAPRZECZAĆ: TO TWOJA WINA, JEŚLI FIRMA PODUPADA W CZASIE RECESJI.
Cloutier, założyciel i prezes zarządu American Management Services, stał się czołowym rzecznikiem drobnej przedsiębiorczości (Reuters). Już od ponad trzydziestu lat oferuje właścicielom przedsiębiorstw pomoc przy podejmowaniu trudnych decyzji, którymi najeżona jest droga do dochodowości ich biznesów. On i jego firma współpracowali z ponad sześcioma tysiącami przedsiębiorstw, jedne z nich ratując od niemal pewnego upadku, innym natomiast zapewniając niemożliwy z pozoru rozwój, i pomogli im uzyskać dochody.
Cloutier jest absolwentem Harvard College i Harvard Business School, jednak porady zawarte w niniejszej książce nie pochodzą stamtąd. W przeciwieństwie do swoich kolegów ze studiów, którzy w większości trafili prosto na Wall Street, Cloutier już o drugiej nad ranem pracował w dokach, licząc główki sałaty dla dostawców żywności, aby upewnić się, że wszystko jest zgodne z listem przewozowym. Spędził również wiele długich nocnych godzin w zajazdach dla tirów, strzegąc kasy przed złodziejaszkami. Cloutier i jego współpracownicy z American Management Services, jako osobiste pitbule prezesów zarządów, którzy ich zatrudniają, wykorzystają wszystkie możliwe sposoby, aby skierować firmy ich klientów z powrotem na tory długoterminowej dochodowości.
Zysk nie jest ważny, jest najważniejszy jest bardzo opóźnionym sygnałem ostrzegawczym dla milionów właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Niniejsza książka bez owijania w bawełnę wali prawdę w oczy zarówno przedsiębiorcom początkującym, jak i tym o już ustalonej pozycji. Praktyczne porady Cloutiera mogą być czasami trudne do zaakceptowania, ale odnoszą skutek.
Szczegóły
Autor: Cloutier George
Wydawnictwo: Explanator
ISBN: 9788392891628
Tłumacz: Gruszewska Oliwia
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 208
Format: 12.5x19.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.22 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
1661
Świat Książki
Rok w Poziomce
Literackie
Lato w Jagódce
Literackie
Powrót do Poziomki
Literackie
100 czystych stron
Albatros
Wiśniowy Dworek
Literackie
Mistrz
Termedia
Co-dziennik sfrustrowanej trzydziestki
Novae Res