Procesy i akty komunikacyjne
Koncepcje klasyczne i współczesne

Universitas
Procesy i akty komunikacyjne
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
38,00 PLN
Nasza cena
24,80 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Obszar zawartych w niniejszych rozważaniach zagadnień obejmuje szeroko pojętą problematykę komunikacji międzyludzkiej. (...) opracowanie składa się z trzech części, w pierwszej został wyznaczony zakres badań, zawiera on charaktrystykę semiologii, jej początki. Określony został również obszar zagadnień powszechnie do niej zaliczanych. (...) Pierwsza część drugiego rozdziału poświęcona jest próbie zdefiniowania podstawowych pojęć, które wydają się istotne w opisach procesu komunikowania. (...) W części tej pojawiają się definicje takich pojęć , jak: komunikacja i komunikowanie interpersonalne. Dalsze fragmenty rozdziału drugiego poświęcone są analizie sytuacji stanowiącej przykład użycia znaków. Sytuacje takie określa się mianem aktów komunikacyjnych. (...) kolejny fragment rozdziału drugiego został poświęcony tzw. komunikacji niewerbalnej. (...) Na zakończenie została zaprezentowana koncepcja aktu komunikacyjnego. Wykorzystano w niej wcześniej poczynione założenia teorii aktów mowy, ogólne tezy socjologicznej koncepcji symbolicznego interakcjonizmu oraz teorię struktury ludzkiego działania w ujęciu Johna R. Searle'a.
ze Wstępu


Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 13.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Procesy i akty komunikacyjne
    Podtytuł: Koncepcje klasyczne i współczesne
    Autor: Osika Grażyna
    Wydawnictwo: Universitas
    ISBN: 9788324216147
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 216
    Format: 13.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.26 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: