Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami

ODDK
Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
77,70 PLN
Nasza cena
62,20 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Marketing jest z jednej strony spójnym zbiorem określonych działań, a z drugiej koncepcją zarządzania całym przedsiębiorstwem. Koncepcja ta polega na nieustannym identyfikowaniu zmieniających się potrzeb nabywców, a następnie takim zarządzaniu przedsiębiorstwem, aby te potrzeby były jak najpełniej zaspokajane, dając w rezultacie zadowolenie i lojalność klientów. Wykazano, że jest to najlepszy sposób na osiąganie swoich celów, zwłaszcza maksymalizacji zysków oraz na skuteczną walkę z konkurencją.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2008
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing w przedsiębiorstwie Ujęcie zarządcze i systemowe z przykładami
    Autor: Kaczmarczyk Stanisław, Pałgan Ryszard
    Wydawnictwo: ODDK
    ISBN: 9788374264730
    Języki: polski
    Rok wydania: 2008
    Ilość stron: 376
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.52 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: