Marketing dla inżynierów

PWE
Marketing dla inżynierów
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
46,68 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 45,79 zł

Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
W książce autorzy zwracają szczególną uwagę na:
genezę, dotychczasowe kierunki rozwoju oraz przyszłe tendencje i wyzwania współczesnego marketingu;
partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski);
aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja);
stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny);
przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.

Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania na wyższych uczelniach różnych typów oraz słuchaczy szkoleń i podyplomowych studiów menedżerskich.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing dla inżynierów
    Autor: Agnieszka Izabela Baruk, Katarzyna Hys, Adam Dzidowski
    Wydawnictwo: PWE
    Seria: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji
    ISBN: 9788320819991
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 296
    Format: 16.0x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.47 kg

    Recenzje