Plany marketingowe

Wolters Kluwer
Plany marketingowe
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
129,00 PLN
Nasza cena
88,08 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego:
- proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego
- cele i strategie marketingowe
- wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej
- planowanie sprzedaży oraz cen
- zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy
- zarządzanie relacjami z klientami
- typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania
- sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego.

Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 17.0x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Plany marketingowe
    Autor: McDonald Malcolm, Wilson Hugh
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788326414510
    Tytuł oryginału: Marketing Plans. How to prepare them, how to use them
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 740
    Format: 17.0x24.5cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 1.35 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: