Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
UMCS

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
27,17 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu.
Szczegóły
Autor: Siwiec Adam
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377841136
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 232
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rośliny synantropijne
Multico
Zrównoważone systemy odwodnienia miast
Dolnośląskie Wydawnictwo Edukacyjne
Złudzenia wyboru
Społeczne wyobrażenia i instytucjonalne ramy w wyborach do sejmu i senatu
Społeczne wyobrażenia i instytucjonalne ramy w wyborach do sejmu i senatu
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Z biegiem Narwi
Fundacja Sąsiedzi
Drzewa Polski
Najgrubsze Najstarsze Najsłynniejsze
Najgrubsze Najstarsze Najsłynniejsze
Wydawnictwo Naukowe PWN