Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta

UMCS
Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
31,50 PLN
Nasza cena
27,17 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka Adama Siwca rozwiązuje wiele istotnych kwestii (także z zakresu teorii) onomastycznych, a wiążąc dociekania stricte językowe z takimi obszarami, jak kultura masowa i konsumpcja, reklama, marketing, komunikacja i społeczny wymiar przestrzeni, wyznacza nowe perspektywy opisu nazw własnych. Przyjęta koncepcja opracowania wieloaspektowego sprawia, że czytelnik - podążając za zmieniającym się tokiem autorskiej narracji - uświadamia sobie zarówno złożoność samych nazw i procesów nominacyjnych, jak i możliwość ich zróżnicowanego, kompleksowego opisu.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Nazwy własne obiektów handlowo usługowych w przestrzeni miasta
    Autor: Siwiec Adam
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788377841136
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Ilość stron: 232
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.44 kg

    Recenzje