Public relations we współczesnym świecie:
między służbą organizacji i społeczeństwu
Aspra

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
37,37 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku.
prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński
Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Szczegóły
Podtytuł: między służbą organizacji i społeczeństwu
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375453195
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 260
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kino włoskie
słowo/obraz terytoria
Vat 2012 Komentarz
C. H. Beck
Gdy poluje lew
Albatros
Lew Tołstoj. Ucieczka z raju
Marginesy
Ewa Jutra
PIW