Public relations we współczesnym świecie:
między służbą organizacji i społeczeństwu

Aspra
Public relations we współczesnym świecie:
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
37,37 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Z ogromnym uznaniem należy przyjąć książkę pod redakcją naukową prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego, która wnosi nowe spojrzenie na teorię i praktykę public relations. Dużą zaletą publikacji jest właściwe w swych proporcjach ujęcie teoretyczne (nie tylko ze względu na tekst guru współczesnego public relations J. E. Gruniga z USA) ale i empiryczne (badania własne młodych uczonych i praktyków z Polski). Istotne wyeksponowanie rozważań światowych autorytetów w dziedzinie PR jest wielką zaletą książki i jej wyróżnikiem wśród innych opracować tego typu na polskim rynku.

prof. dr hab. Wiesław Ł. Macierzyński


Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Public relations we współczesnym świecie:
    Podtytuł: między służbą organizacji i społeczeństwu
    Wydawnictwo: Aspra
    ISBN: 9788375453195
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 260
    Format: 16.0x23.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.39 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: