Web 2.0 Przewodnik po strategiach

Helion
Web 2.0 Przewodnik po strategiach
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,00 PLN
Nasza cena
26,01 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!

Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo
Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0
Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie

Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.

Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.

Wspólna wartość użytkowników portalu
Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0
Spieniężanie sieci społecznych
Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam
Tworzenie wartości w sieciach społecznych
Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0
Style innowacji
Tworzenie biznesplanów Web 2.0

Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie

Szczegóły

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Web 2.0 Przewodnik po strategiach
    Autor: Shuen Amy
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788324619238
    Języki: polski
    Rok wydania: 2009
    Ilość stron: 288
    Format: 14.0x21.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.35 kg

    Recenzje