Perswazyjny telemarketing
50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
24,69 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta
Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut
Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom
Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)
Jak wydzwonić swój sukces
Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus
Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta Obsługujesz help desk albo infolinię A może jesteś asystentką działu Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.
Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.
Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut
Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom
Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)
Jak wydzwonić swój sukces
Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus
Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta Obsługujesz help desk albo infolinię A może jesteś asystentką działu Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.
Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.
Szczegóły
Podtytuł: 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz
Autor: Stolarczyk Bartłomiej
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324629060
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 156
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.2 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zmień wszystko co chcesz
Przełomowa strategia rozwoju osobistego
Przełomowa strategia rozwoju osobistego
G+J Gruner+Jahr Polska
Proaktywny telemarketing
Onepress
10 sposobów na zołzę w pracy
Funky Books