Podręcznik projektantów logo Smashing Magazine
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
39,35 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Stwórz doskonałe logo!
Jak zaprojektować logo
Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego
Jak uniknąć ślepych zaułków
Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.
Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo. Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi. Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały - jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania. Dzięki tej książce stworzysz wiele fantastycznych znaków graficznych, które zostaną zapamiętane przez klientów!
Rodzaje logo
Detale gwarantujące sukces
Projektowanie logo
Przygotowanie harmonogramu prac
Współpraca z klientem w procesie projektowania
Określenie grupy docelowej
Przygotowanie koncepcji logo
Szukanie inspiracji
Narzędzia wspierające proces projektowania
Dobór fontów i opracowywanie własnych
Eksperymenty z układem
Wybór kolorystyki
Prezentacja projektu
Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania
Twórz niepowtarzalne znaki graficzne!
Jak zaprojektować logo
Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego
Jak uniknąć ślepych zaułków
Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.
Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo. Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi. Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały - jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania. Dzięki tej książce stworzysz wiele fantastycznych znaków graficznych, które zostaną zapamiętane przez klientów!
Rodzaje logo
Detale gwarantujące sukces
Projektowanie logo
Przygotowanie harmonogramu prac
Współpraca z klientem w procesie projektowania
Określenie grupy docelowej
Przygotowanie koncepcji logo
Szukanie inspiracji
Narzędzia wspierające proces projektowania
Dobór fontów i opracowywanie własnych
Eksperymenty z układem
Wybór kolorystyki
Prezentacja projektu
Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania
Twórz niepowtarzalne znaki graficzne!
Szczegóły
Autor: Hardy Gareth
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324638338
Tytuł oryginału: Smashing Logo Design: The Art Of Creating Visual Identities
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kurek Dominika
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 304
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg