Mózg na zakupach
Neuromarketing w sprzedaży

Helion
Mózg na zakupach
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
55,01 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku. Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt. Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych

Szczegóły

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Mózg na zakupach
    Podtytuł: Neuromarketing w sprzedaży
    Autor: A.K. Pradeep
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788324632978
    Tytuł oryginału: The buying brain
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Witkowska Magda
    Języki: polski
    Rok wydania: 2011
    Ilość stron: 256
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 0.56 kg

    Recenzje