Projektowanie hurtowni danych
Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
42,67 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Umiejętnie zarządzaj informacjami!
Czym są hurtownie danych
Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości
Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem
Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich
Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.
Zarządzanie relacjami z klientem
Wartość marki
Zarządzanie kampaniami
Marketing personalizowany
Budowanie hurtowni danych komponent ekstrakcji oraz integracji danych
Baza danych hurtowni opis encji
Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych
Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych
Wybór modelu koncepcyjnego
Modelowanie metodą kropki
Modelowanie logiczne schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia
Implementacja fizyczna
Zarządzanie kopiami zapasowymi
Aplikacje CRM
Zarządzanie projektem
Oprogramowanie
Przyszłość hurtowni danych
Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!
Szczegóły
Podtytuł: Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami
Autor: Todman Chris
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324632251
Tytuł oryginału: Designing a data warehouse
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gonera Paweł
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 296
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.63 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Fiszki Język rosyjski - Słownictwo 1
Cztery Głowy
Para w ruch
Prószyński i S-ka