Marketing usług zdrowotnych
Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów

CeDeWu
Marketing usług zdrowotnych
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
50,00 PLN
Nasza cena
43,12 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2014
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing usług zdrowotnych
    Podtytuł: Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
    Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788375564341
    Języki: polski
    Rok wydania: 2014
    Ilość stron: 340
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.55 kg

    Recenzje